Saturday 24 March 2012

Contest "Ilove MyParents" by Iza.

                                                
  • Terbuka kepada perempuan (blogger). Lelaki kalau nak join pun boleh, tapi hadiah banyak yang g'girl punya -,-
  • Sila log in facebook, twitter dan blogger anda.
  • Tekan bawah ni: (WAJIB)



  • Dah? Terima Kasih :D Jangan lupa tekan heartbeat saya di sidebar okay (wajib)
  • Buat satu entry yang bertajuk Contest "ILove MyParents" by Iza sebelum tu letakkan banner gerak-gerak tu di entry korang. Kalau tak silap, size banner tu 300 x 400 / 400 x 300. Jadi korang pandai-pandai lah bagi kecil di entry korang eh. Bagi size medium :D Dan linkkan ke entry ni.
  • Apa yang korang perlu buat ialah, 
- Kenapa korang sayang Ibu dan Ayah korang?
- Rasa-rasa, apa hadiah yang paling berharga untuk parents korang?
  • Jawab statement atas tu di entry korang. Buat kemas-kemas tau :D
  • COPY semua senarai sponsor dan PASTE di entry korang. Ctrl + C untuk copy tau xD
  • Akhir sekali, tag 2 orang atau lebih. (pastikan mereka tahu).
  • Copy link entry tu dan paste di comment entry contest saya ni. Link tu mestilah full. Kalau: http://IzzahLT.blogspot.com (contoh) tak diterima. (Paste link di cbox takditerima)
  • WAJIB untuk LIKE FANPAGE / FOLLOW BLOG sponsor. Kalau tak, kena kick out.
  • Tarikh tutup: 25.04.2012.
  • Saya akan update senarai nama peserta setiap seminggu sekali.
  • Kalau boleh, sila bagi bukti yang awak dah like fanpage dan follow blog saya dan sponsor. Contohnya, boleh print screen. Atau, bagi link facebook dan ID blog!
  • Kalau rajin, follow lah 2nd blog saya [CLICK SINI]
 hmm ary nim ck adew jumpe contest yg sangat menarik ni so ck un join larr ok2 skarang ck nk jawab semua soalan yg diberikan oleh cik iza ni k

ni soalan nye
Kenapa korang sayang Ibu dan Ayah korang?
SAYA SAYANG IBUBAPA SYA SEBAB IBU SAYA YG MELAHIRKAN SAYA DAN AYAH SAYA YG TELAH MENCARI REZEKI KEPADA KELUARGA SAYA SEHINGGALAH SAYA BESAR PANJANG CAMNI HUHU...

SOALAN KEDUA
  Rasa-rasa, apa hadiah yang paling berharga untuk parents korang?
OK SAYA NK BAGY HADIAH YG PALING BERHARGA IALAH KEJAYAAN SAYA DAN INSYAALAH BESAR NANTI SAYA AKAN BAWAK IBU BAPA SAYA KE MEKAH UNTUK MENUNAIKAN HAJI ...

OK CK JOIN CONTEST NI SBAB CK TENGOK CONTEST NI EMG BAGUZ LARR SBAB CK TENGOK X RAMAI OWG YG BUAT CONTEST CAM NI EMG CK TABIK LARR TO CIK IZA KITEW NI COZ SEORANG ANAK YG SOLEHAH HUHU K...

NI SENARAI2 SPONSOR HEHE JOM FOLLOW DIAORANG

 
 CK NK TAG DIOWANG!!
 
 

1 comment:

Anonymous said...

Thanks join :DD